lördag 18 januari 2014

Dags att vakna från de döda

Igen ...igen vaknar jag. Vilken skönhetssömn....den har innefattat bihålor med fullt tryck o kollegor med utan mig.
Har sovit rätt gott kan man tro, men icke då. Jo lite goda drömmar:)
Tragiskt.
Hör röster bakom mig om bla bla.......men jag har rest mig igen. Att det ska ta sån tid fast alla var läkare?
Fick tom astma(?)medicin. Har inte ens något nära astma...har stora lungor med stor kropp.
Den luft som inte finns i mig i mina lungor finns inte. Jag har plats, punkt. Operasångerska....*tänk*
Har gått upp i vikt en hel storlek under hösten för jag "hade ju astma" o vilade med chocklad framför tv´n i soffan.
Nä nu har kortisonen varit min gud i tio dagar och nu tar jag över. Känner att jag har träffat dr bland doktorer som själv hade bihålsproblem och är opererad.
Måste lita på nån.
Nä fan nu kör vi.

Vadå?
Jo Rövarn klipper fortfarande tånaglarna i badet innan jag hinner hoppa ur men man kan ju inte få allt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar