torsdag 6 februari 2014

Baaaad i bubbelkar.....

Tänkte bara säga att jag o Rövarn har badat i bubbelkaret nyss.
Det börjar ju med att han sätter sig medans vattnet fylls, sen kommer jag när det är halvfullt. Halvfullt? Varför då? tänker du.
Inte för att karet är särskilt litet men när vi sätter oss blir det fullt vill jag lova. Det är därför vi måste sätta
oss en i taget och det får inte vara mycket vatten.
Som jag berättat förut så måste vi knixa med benen åt varsitt håll o magen får man släppa ut först efter att röven nått botten på karet............när tuttarna flyter på ytan. Då först ser vi den sanna vattenmängden.
Har hänt att vi behövt öppna proppen o släppa ut ett par liter för att inte skapa pölar på golvet.
Som ett pussel, varje bit måste passa.
Vi badar i 3D (ja ja vi säger väl 4D då)

Ja iallafall så satte vi oss och jag tyckte vattnet var lite svalt. Så jag frågade om han kunde öka värmen i kranen?
"Ja" sa Rövarn, "om du trycker på knappen och sätter fart på bubblet"..."för annars får jag allt varmvatten i ryggen" (han har kranen där o jag sitter på proppen(?)
" Nä jag vill tvätta håret först, innan alla bubblor"
"Varför kan du inte tvätta håret fast att det bubblar"?

"Det blir så krulligt imorgon då"........................

*tystnad*......3 2 1....och DÄR trilla poletten ner.

Asså den minen......love it, älskar varje gång jag får han att få den minen.
Så ägd!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar