fredag 23 september 2011

Gaaaah

Att det ska vara så svårt & få dagen att börja varje gång man ska till jobbet,att få upp min söta lilla rumpa (host) ur sängen går bra men sedan börjar hönsspringet.

Jag har lite kontrollbehov (eller mycket). Så jag måste kirra köket,tvättstugan & helst allt, innan jag får på ansiktet med ögonbrynen (har knappt egna)&  faktiskt kan åka & jobba.

Jag är redan framme på Söndag hörrni ,då jag ser bilden framför mig av film & tänd brasa & vila.

Varför Söndag? Jo imorgon har vi värsta (host igen) middagen för Storsonen med familjen här hemma & det är ju apakul, men min hjärna rusar runt i skallen.
Hela veckan har gått i tankarnas tecken att "Vad ska vi äta?" "Vilken förrätt?" Vilket är bäst för vi vill inte sätta oss direkt vid bordet"?...Bla bla *snurrar fort*
 (Blir 4 olika snittar på stående fot ,med välkomstbubbel är bestämt nu. Till "förrätt")

Jag skriver lappar som jag ändå inte har tid att följa.
Jag planerar dukningen som jag ändå inte kommer följa.
Jag skriver här utan att egentligen veta vad.

Nähä, Drar Till Jobb Nu.
Va? Vad jag svamlade om? Ingen aning.

1 kommentar: