tisdag 20 september 2011

UTVECKLINGSSAMTAL

Nu ska jag på ett utvecklingssamtal och se om vi kan få min son att utvecklas. För hur skulle det gå utan att samtala om det öga mot öga.
Jag är inte en sådan förälder som tycker om att gå på föräldramöten eller Iup:er.Men har väldigt tät kontakt via mejl & tele om allt som händer.

Jag tycker om att INTE gå på föräldramöten eller Iup:er.
Men nu måste man ju det annars tycker sonen att jag är hemsk och vad ska de andra föräldrarna tro.

Går man inte som förälder har man i andra föräldrars ögon troligtvis grava psykiska problem (inte långt ifrån gissat visserligen,svår social fobi emellanåt. Eller svår fobi mot överpräktiga föräldrar vars barn är det som mobbas mest iallafall.)

Men nu ska jag iallafall gå och denna bild tog jag för att visa min entusiasm inför detta kommande nickande o hållameende kl 15.45. Fin bild tycker jag.

Nä jag ska inte gå i mjukisbyxor. Hur skulle det se ut. Lite ögontjäneri har jag allt lärt mig att man ska ha på skolan.

P:S Ungens fröken är faktiskt världssabäst D.S


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar