torsdag 17 januari 2013

Kunde ju bjucka lite av badandet. Ju!

Men ni har ju hört det mesta va. Tåliga människor ni, grattis! Ni har vunnit en färgradio med storbildsljud.

Idag hann Rövarn precis före mig sätta sig i karet och när jag stod där naken i all min härlighet, [uttalas: Allt lite längre ner än någonsin tidigare] sa han:

-" Kan du ge mig nagelklipparen"? Bara att komma på den tanken när man står där naken, eller ja just därför.
-"Men du har ju precis satt dig i karet"! Vi som har haft i badsalt och romansluktagottis.
- "Då måste du ha insamlaren på".  Ni vet nagelklippare från Scholl med hölje?
-"Nä det går inte,kan inte klippa då ,nageln e ju 3 meter lång" (börjar ni fatta romantiken?)

Ja det gör ni. Jag gav han klipparen.

Han klippte , undrade sedan om jag ville se (spännande, men jag tackade nej vänligt och bestämt men gick inte att undvika) och kastade sedan nageln i toan. Kommer bli stopp för den var lika stor och lång som en tops!!!!!.

Vi badade vidare. Gick en stund och jag sa att -"Det är skönast just när man hoppar i det varma"
-"Vad blir det sen då"? undrade Rövarn
-"Bara blött". Tystnad.

Vi klev upp, torkade oss, gick ut med hunden, pratade om vad för post som kommit och vem som jobbar vilken tid imorgon och fortsatte livet som om ingenting hade hänt visslandes. Det gör vi varje dag. Inget som inte kommer upp i ljuset i vårat förhållande inte.

Sov gott med den bilden. Dröm sött hörrni.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar