lördag 3 november 2012

Godmorgon , pustar ut.

Jösses. Jag vaknade för en stund sedan och skrek rakt ut efter en titt i spegeln.
Jag har förvandlats till en Panda. Visserligen mer vit än svart, finne som jag är, men ändock en panda.
Totalt svart runt ögon och lite randig ner mot kinderna. En märklig fläck på pannan med.

Andas andas, ser igen och minns ju gårdagen/kvällen.

Jag & Rövarn hade en egen kväll planerad, så jag hade ju sminkat mig med svart. Mycket svart runt och i ögon. Sexyyyyyy tänkte jag.
Tillbringade även kvällen med att gå runt och försöka se sexig ut. Ni vet man går lite saktare, rör händerna lite lugnare, pratar tystare, vrider på huvudet i slowmotion och ser in i Rövarns ögon....*vissel och ögonbryn upp och ner*
Ni vet när man t.o.m blinkar lite sakta med ögonlocken. Ja man ser lite allmänt full ut alltså. Ändå var det inte droppe alkohol på hela kvällen.

Jo så att pandalooken var ( är, har inte tvättat bort än ) ju då iallafall det gamla  sminket utsmetat i hela ansiktet.

Men hörrni, jag scorade ändå! Grattis till mig. För att inte tala om Rövarn. Han svävar säkert lite idag, en stund, kanske!



                                                           Hellooooo:

1 kommentar: