måndag 19 november 2012

Hämtat oss för nya äventyr.

Nu har vi hämtat oss från helgens kalas och hunnit jobba en dag med. Ja några timmar iaf.
Ska rätt vad det är flyga iväg på nya äventyr.
Jag hade bestämt att en ryggsäck räcker. Har ju lager på lager på mig med typ bikinin under MEN....2 par skor är svårt att ha på sig och inte vill jag lämna andra paret hemma för att ha fotsvett en vecka i samma pjuck!

Om jag ska ta ryggan så innebär det nog att jag får knyta fast skorna och en plattång och ett bindpaket ( ja varför inte blöda på semestern?)  på utsidan av ryggsäcken men bolaget verkar vara så kinkiga så....... blir nog övertalad att ta en "kabinväska", suck. Bara väskan är ju tung i sig. Kabinväskan alltså.
Ryggan väger 400 gram typ. Och som ni vet är maxvikt 10 kilo och en massa centimetrar på högen och längden och tvären som ska klaffa.
Stackars mig.


Rövarn tog kabbeväska med min kamera. Annars har vi fyllt jeansfickorna med diverse saker med.
Ja så kan det gå.

Tänkte bara att ni ville veta. Visst?

Orka stå och vänta på bagage vid bandet där det sedan kanske meddelas att väskan hamnat i Tyskland ( dit ska vi alltså inte) och återfås om en vecka. Då är vi hemma igen ju.

Ses via Wifi så fort det går hörrni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar