fredag 30 november 2012

Dela med sig ju

Man hör "alltid" att man ska "inte tvätta sin smutsiga buk/byk inför andra", men jag tycker man kan dela med sig så klart.
Vi är ju polers?
Inte smussla va?

Så nu däälar jag:

Ni får gissa nu på vad som hänt.

1: Rövarn har badat
x : Ozzy har badat
2: Vi  rengör rören i bubbelkaret

Vet inte om jag är särskilt stolt över något av svaren men ett är rätt.
Men vadå vi är ju buddies, *high five*, på det.


Som kompensation för det ni sett och aldrig kan glömma fast ni blundar, önskar mina träbokstäver er en 
GOD JUL.
Skulle någon överklaga kan jag överväga en julklapp.


Och om någon undrade över bilder som inte syns längre nedåt i bloggen så vill blogspot ha betalt efter ett antal bilder....jag raderade hela albumet med följd att alla bilder ur bloggen raderades med, men hej.....igår har redan varit och imorgon finns inte.


1 kommentar: