onsdag 18 juli 2012

Börjar talet: "Mina kära vänner"

Mina kära vänner och bekanta och inte bekanta och ni andra.
Tack för idag.
Det var så trevligt.
Jag känner att jag finns.
Jag är.
Syns man inte så finns man ...inte ....ute... men idag var vi alla här.
Det var hurraaa och det var present och det var god mat. Tack!
Ger igen en annan dag.
Det var kram och det var "såg mig".
Jag fanns.
Tack för att ni finns.

Sist men inte minst som glädje mig mycket var doggisarna och Rövarn.
Ozzy hade dragkamp med Betty som lät sig dras över gräset((hon är ändå äldst)(här hade vi burit ut lite random stolar i solen i gräset)(och jag har 2 parenteser i en))



Och sedan gjorde Rövarn en stripp ner i poolen,ser ni vita häcken? Inte fotbollslaget utan seriöst den vita häcken eller vänta...Vita hästen kanske det är som fotbollslaget heter? Aja skitsamma. Han e väl för gooo va, bada på min födelsedag,annars är det bara midsommar och jul som gäller. Snutt!

TACK!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar