tisdag 1 januari 2013

Men alltså vad good mat och vilka relationsfrågor som dök upp

Jag gillar relationsfrågor. Vem är singel o vem är ihop och varför är man singel?

Jag kan bara inte visa alla bilder *stora protester*,men vissa är singel för att de är.....ja singel. Underbara människor som jag vill adoptera o ta hem.
Vissa är inte singel, underbara människor jag med vill ta hem. Så kan vi sitta hemma hos mig och prata relationer heeeeela livet.

Kvällen var superduper. Vi hade halvknytis.
Kött o dricka skulle tas med. Och så fanns förrätt och efterrätt till oss. Imponerande. Då värdparet just varit sjuka. Aja vi skålade iaf för dem.....

Men vi tog med oss det, köttet + mumscrustader med olika fyllning (lax i 24 st och serranoskinka i de andra 24 st) som tog slut innan vi hann blinka. BRA!
Sen har Svägerskans trappa utanför när man ska hämta medtagen dricka utifrån ett halvsteg fel (uppdatering: tydligen lagat för idag ser jag inget fel) så jag har plåster just nu. Men vad vore nyår utan plåster?

Maten var sååå suvve o sällskapet var alla som jag vill ha på brunch imorgon.

Raketer? Jo det nya är att inte ha raketer men vi är inte det nya utan vi sköt raketer. Som svägerskan tog tag i med Biggan.

GOTT NYTT ÅR på er.













2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja det var det. Att jag har lite språkfel i texten får jag bjucka på. Det var ju mitt i natten *S*. Kram

      Radera