söndag 13 januari 2013

Soliga bilder.

Jag har läst på nätet hos alla som har sol idag att de ska ut o fotografera....*nickar leende*, det ska jag med då såklart.
Ut o trycka av.

Här är första bilden:


Grannens sopberg, alltid, sopgubbarna åker förbi eftersom det inte ingår i deras jobb att hoppa ur bilen o plocka upp andras skit från marken. Och grannarna bara fyller på.


Nästa bild blev en bild så ni ser hur mycket det blåste: Svängde bra i plåten.



Ja de bilderna tog jag. Eller menade folk att de ska ut o fota just solen o snön i solen???. Aha. 
Jag antar att ni kommer få se snö o solbilder iallafall idag. *nickar igen*

Jo sen i skogen så trampade jag i en sån där hemlig "undersnöngrop", glömde böja knät (hann inte) så lårbenet blev en hävstång för höftkulan att placera sig strax under revbenet......men det är en annan historia.

HEPP!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar