torsdag 31 maj 2012

Åh hej.

Huvud, axlar, knä och tå, knä och tå
huvud, axlar, knä och tå, knä och tå
Ögon , öron, kinden klappen få
huvud, axlar, knä och tå,knä och tå............ ooooooo en gång till.....

Huvud, axlar, knä och tå....

Sådär,nu kan vi gå krispiga och härliga till jobbet.

Eller hur...trodde ni jag ska döda mig själv 5.30 på morgonen? Nä hellre går jag knakig till jobbet och böjer in en del i taget av kroppen i bilen än att försöka nå tårna. Förresten är jag 176cm lång och mina tår är inte särskilt långa eller samarbetsvilliga. Och det hör ni ju gör inte saken lättare. Så jag försöker typ aldrig nå dem, tårna.

Nu knakar jag iväg med osmorda höftben och ekande knäskålar,så hörs vi

2 kommentarer:

  1. Vi vandrar alla den vägen...förr eller senare! Ehhh..jag når ner ;)

    Ta och rensa lite rabatter så blir du vig!!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja det skulle bli rabattrensning idag på min lediga dag hahahaha,säger jag,spöregnar. Visserligen älskar jag regn med men kanske inre rakt ner i nacken :)

    SvaraRadera