fredag 11 maj 2012

Motion? Eller galenskap?

Ledig på fredagar ju om ni minns.
Paketdag på fredagar om Rövarn minns. Undra vad jag får idag...hm  *tänker*

Men iaf så har jag och hunden varit på promenad 2 ggr. Andra gången sprang vi. Fiii fan,aldrig mer.

Medans jag sprang så var det väl ok (läs 200 meter)men när jag kom hem till dörren så var det en utomkroppslig upplevelse av svett,andnöd och mera svett.

Aldrig mer säger jag dig,påminn mig om jag börjar glömma och snacka att "det är så skönt efteråt" eller så,tack!
För än är det inte skönt och det är 2 timmar sedan jag landade (kröp) hem till trappan.

Om jag nånsin ser en leende joggare kan jag kanske överväga en stund....eller nä förresten. NEJ säger jag.

Tacka vet jag mitt sköna säte i bilen....sköna säte....det var svårt att få fram,blev sköte först,märkligt!

Nu ska jag till bilen och åka och handla chips.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar