lördag 26 maj 2012

Be att få berätta....

Jag ska be om att få berätta en sak.
Eller vadå be om att få berätta,då måste man ju lyssna på svaret,om man får eller inte får berätta.
Nä så kan vi inte ha det så jag säger istället: Jag ska berätta.

Så nu ska jag då alltså berätta en sak

Häromdagen när vi stod inne på Kia verkstad och skulle hämta ut bilen så var det lite kö,ett par stycken före.
Då kommer det in en vuxen man genom dörren ,scannar av kön och utbrister "Shit pomfritt".

Det gav mig och Rövarn många goda skratt senare när vi började diskutera sådana uttalande.....
"noll koll","omg" o.s.v.

Nu har vi iallafall sagt såhär att hädanefter när något är "shit pomfritt" så kommer vi kalla det " fan vad räfflat".

Kom ihåg vart ni hörde det först,FAN VAD RÄFFLAT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar