måndag 20 augusti 2012

Förra inlägget har gått in nu va. Äntligen nytt. Tröttnade själv med.

Nu var det dags att damma av datorn. Vi har ju rest i bil,med bil,med trampbåt,med ben i skog och berg.
Hemma nu men jag måste dejta Dr Sebastyan,minns ni? Min nya gynekolog som kan allt. Som visste mina problem och tog ut min spiral? Just han ja.
Han sa ju att det ska blöda ut och så....RÄTT hade han,ut kommer det,allt. Hur många liter blod kan en människa förlora innan döden inträder? Tre? Bara två? Då ligger jag risigt till,därav tröttheten då.
Känner för att springa nedför en trappa utan att ta stegen och sedan ligga där nedanför i en hög tills allt lagat sig.

Men hörrni ,det är inte bara synd om mig. Jag har "massagehelanattenomjagvillutanattRövarnvetattdetärhan".
Så här är det.....Rövarn och jag håller i varandra litegrann när vi ska till och somna. Så att ingen smiter när den andra sover. Någonstans,någonsin.
Då är det så iallafall att när Rövarn håller på mig på typ ..ryggen..och är i första stadiet av somna så får han grova ryckningar i fingrar och hand.
Blir precis som massage på axeln/ryggen.....Sen somnar han in djupt och slutar "massera".

Synd. MEN ...jag väcker honom igen genom att putta lite och själv blunda och ligga helt still så han vet inte varför han vaknade när han ser sig yrt omkring. Kanske hunden lät (?) *fniss*
Då är det bara att vänta lite för nu vilken sekund som helst så börjar Rövarn att somna in igen. Jag ser till att handen är på min rygg och........Massage-is-on-again!!!!!

Så kan jag hålla på en stund. Mycket trevligt. Så säg inget nu då till han .........*tittar elakt*.

Lite bilder från när vi träffat svampar,ungar, kvigor, släktingar och myst i södra Sverige.


 Jag är agent,schhh!

Ehh jag är undercover ninja! Med klor (klös)

Inträdesprov till agentskolan! Ordblindhet!

Styrketestet!

Färgseendekontroll!

Knäböj!

Ryggslutsböjbarhet!


Syntest!

Socialkompetens?! Jo det kan vara ett ord.

Vattenfasthet!




Godkänt!





1 kommentar: