tisdag 21 augusti 2012

Synd att jag inte kan städa

Men mest synd för Rövarn som blir snart exploaterad här nedanför i min första testritning på nya ritplattan.
Det var inte så enkelt ska ni veta,jag mitt dumhuvud trodde ju att bilden kom fram på ritplattan (jag veeeeet
vilka ointelligenta tankar men skjut mig inte..än)
Man tittar på skärmen och ritar på plattan är alltså direktiven,skitkul kommer det bli när jag får in snitsen (om det någonsin sker)
*höjer på ögonbrynen och undrar stort*

Till saken då det här med städa,eftersom jag blöder ska jag inte springa,bära,dra,hoppa,knäböja....eller typ städa. Typiskt när jag ändå är hemma.
Jag ska sitta,gå,ligga = datorn ,film,handla en mjölk med bilen! Bara kul saker förstås *höhö*
Så det är på väg att ordna till sig till förmån för rena golv jag slipper droppa ner med blod när det "kokar" över tampongen.

Så över till mitt tidsfördriv. Här presenterar jag er min fästman...Rövarn i egen hög badmodellsbild....
                                                   TADAAA*

Ni känner väl igen honom. Så här hade han sett ut utan tatueringar:   Jag är oklar med varför han står på ett ben och lutar? Men ja ,han e ju som han e min Rövare.


2 kommentarer:

  1. underbart! Gillar verkligen teckningen! Vad är det för ritplatta? Kram<3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den heter Trust mini tablet ,är 10X7,5 cm stor själva ritytan. Är köpt på netonnet för 179.- ,Så ser du på skärmen när du ritar och det blir lika stort som skärmen. Lite skakigt i början och säkert sen med men det ska vara det lite charmiga. Du ritar med en penna på plattan såklart, använder paint.Öppnar paint o börjar rita :)Jag ritade ju massor i min förra blogg. Så min stil är det lite shaky-thing o lite snett :)Kramar <3

      Radera