fredag 20 april 2012

Asså fredag var ju en bra dag att jobba på.

Jag som varit ledig fredagar....Kanske ska byta till en annan dag, för fredagar när jag jobbat ligger det presenter på sängen
när man kommer hem(?)!

Alltså till mig,bara mig...och hör sen.

Det var en handdammsugare,ni vet sånt där skaft va (välkommen tillbaks till 50-talet jag kvinna) och ett..... *trumvirvel*....objektiv till min kamera 55-250mm,jihaaaaaa!!!!!!

Undrar om de två presenterna på något sätt ska ha ett samband,om de ska liksom användas ihop..?
U know what I meeeaaan?
Hoppas inte det för då måste jag ha en dammvippa i andra handen och sånt där diadem med spets på huvudet. Resten av outfiten ska vi inte ens tänka på.

Ni ser ju liksom bilden framför er. Jösses*

Presenterna är från Rövaren då alltså för att klargöra allting.
VARFÖR jag fick presenter? Tänker inte fråga.

Rövarn kan ha fått gjort i stort sett vad som helst för dessa presenter. 2 älskarinnor,krockat bilen,slösat upp hus o hem....har ingen roll alls.

Nu ska jag fota määra. Nääära. Kanske grannen gör något kul?

See ya,nu ska Ninja med nytt objektiv jaga motiv.  Watch out suckers!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar