fredag 20 april 2012

Tungt lik som valde att gå ut.

Rövarn stod vid diskbänken och drack sitt kaffe.
Själv sitter jag vid köksbordet och målar ansiktet.

Rövarn sträcker (försöker med sin stela murarkropp) på sig och ojar och klagar och tar sig som en slö Tarzan på bröstet och aj och oj låter det.

-Gå och dö, det verkar vara slutet för dig,säger jag
-Vadå ?
-Ja där kan du inte stå och dö,lägg dig under bordet.
-Under bordet? Där kan jag väl inte ligga?
-Jag orkar inte lyfta ut dig om du dör. På bordet kan jag bara lägga en stor duk som hänger ner till golvet så syns du inte.

*tystnad*

Rövarn gick ut med Ozzy.

Ja han förstod väl att det bästa var och motionera bort det ojiga istället.
Själv sitter jag vid köksbordet och målar ansiktet.

Jag ,Ozzy och min alldeles egen Tarzan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar