torsdag 19 april 2012

Vem är finast människa?

Den som är finast vinner.
Vi (Rövarn & jag) var just ute på långpromenad med Ozzy. Hunden Ozzy alltså,hade det varit Ozzy Osbourne
i egen hög person hade det bara blivit en LÅNG- i- tid- promenad på stapplande ben.

Aja det var inte det jag skulle jag säga, så för att göra en kort historia lång:

Rövarn gick och såg tankfull ut Och brast sedan ut i sång (nåja) att:
 -" Tänk jag satt i bilen idag på väg hem och kom på mig själv att bli så glad för små saker...som att gräset är grönt på vissa ställen hemma i trädgården redan" *hör fågelkvitter och se ett drömskt smajl*

-"Ja vad trevligt" sa jag,MEN tänkte...." Tänk JAG satt i bilen idag på väg hem och kom på mig själv att bli irriterad på småsaker som att, mess tar för lång tid att få svar på, eller att det är upptaget hos någon JUST när JAG ska ringa"


I´M BAD.  SKJUT MIG! Rövarn vinner! HAN är tydligen en trevlig och vänlig prick. JAG är svart i sinnet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar