tisdag 23 oktober 2012

Hittat ut från tapetklister & glasfiberväv med utslag

Sådär. Börjar ta sig. Hallen ja. Resten av vardagslivet känns lite som "skjut mig" just nu.
Stress.
Rövarn sa imorse att " vi måste åka iväg ett par dagar snart" och inte då till landet för där slänger sig Rövarn antingen in i skogen med sågen eller in i ladan med mejsel och stannar där tills vi åker hem. Brukar hitta han i ladan när jag går för att tömma frysen vid hemgång. Oljig i kammokläder.
Han kan inte slappna av riktigt på landet säger han faktiskt själv. Där är med renoveringen och målning planerad så vi bör nog hålla oss därifrån en stund.

Aja men nu är det jobb först. Ett tag. Många tag antagligen innan vi kommer iväg. Flera faktiskt. Kanske nästa år............. Hör ni vad synd det är om mig?  *hänger med axlarna*

Ääääsch så farligt är det inte ju. Nu gör jag frukost och sätter mig i hallen. Håll tummarna kl 13. Ska prata med en chef. Nä nu hallen hörrni.
Vadå? Stegen? Mot mitt nytvättade fönster? Kanske inte passar där.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar