torsdag 25 oktober 2012

Romantik eller bara fakta ?

Asså Rövarn gapade nånting om att  -Kom och bada med mig" , ifrån bubbelkaret ,låter väl härligt? Va?
Två förälskade som ska bada i bubblet en torsdag bara "sådär",apropå ingenting.
Åh vad mysigt.
Men han la sig i badet först och blötte upp sig o sin skit från jobbet. Lite murbruk o lite målarfärg!
Jag hoppade (nja hoppade o hoppade, kröp) i vattnet o karet,de lättaste på kroppen flöt i sist,brösten. Varmt ,skönt, fönstret öppet.
Flöt bruk.
Aja älskling är ju där o jag älskar ju älskling.....eller hur.
När jag satt mig sa älskling -"Har du en nagelklippare"?

Jo självklart sa jag och studsade genast upp ur vattnet (vet sedan förut att här kommer flyta dött, tur jag hann bli blöt iallafall) med ursäkten "aj vad kallt" och torkade mig och hämtade klipparn till hans tånaglar.

Rövarn blev glad med snart schyssta naglar,jag glad att jag inte flöt med dem.

Visdomdordet med detta är att , "bada aldrig bubbel med någon som har långa tånaglar!"




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar