fredag 21 september 2012

Asså ibland va.......

Jag satte ut en bild idag på facebook som jag egentligen riktigt tittade på efteråt.
Är det där jag? Kan vara att jag har snedvriden bild på mig och tror att jag e snyggare än så men just nu så hoppar vi över det alternativet va.
Det var en stundens ingivelse men här har ni mig!

När jag ser bilden undrar jag vissa saker:


  • När blev mina glasögon sneda?
  • När har jag börjat blunda halvt med högra ögat?
  • När blev min hörntand utstående?
  • Vad har jag för knöl på hakan?
  • Näsan? Vad hände?
Uppdatering: Ögonbrynet?

Nä jag får nog ta tag i detta imorgon. Sitter just nu i mörkaste Småland och är alldeles chockad.
Det sägs ju att kameran lägger på 5 kilo....okej,men att förvränga hela ansiktet till något som kan vara med i nästa zombiefilm är lite magstarkt. Eller jo vad bra,jag ska bli kändis.
Alla filmerbjudanden mejlas till catcha_70@hotmail.com ..........NU!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar