onsdag 26 september 2012

Damm,host...inte kurragömma med flit.

Rövarn har åkt till jobbet och jag har i snudd på foten på gaspedalen i snabba bilen.

Men vi tar och backar en timme.....i livet.

När vi vaknade fick vi trassla oss ut och ur slipdamm, tapetresten,en slipad garderobsdörr, dammsugarslangen, knöligt täckpapper för att sist men inte minst snubbla på bygglampans sladd på väg till toan med bara rena förskräckelsen som följd att faktiskt ha missat hörnet på skåpet med ögonbrynet i fallet.

Var bara det jag ville säga. Det går finfint det här.

Uppdatering efter lite slösurfande: LINDEX.
Lindex släppte ju igår "Missoni"kollektionen.
Okej? Kan vara rätt snyggt en del av det,eller inte.
Men ska ALLA gå med detta nu? Har läst flertalet bloggar nu på morgonen där de suttit vid 00.00 vid datorn uppkopplade och bara väntat på att få klicka hem ränderna och mönstren.
Lindex hemsida kraschade men kom igång på natten igen (tack och lov?)
Många som stod i timlånga köer igår utanför Lindexbutikerna(?)

Du är unik -PRECIS som alla andra!


4 kommentarer:

  1. Ja, jag har också väntat mig tt se alla i denna kollektion i höst..ja, kanske inte i Virserum..där är de tio åt efter i tiden :) kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. He he ,ni kör väl neonfärgerna från i somras :) Näärå,jag vil inte se dessa på varenda en :( Kramar

      Radera
  2. Fy f--n för det mönstret, jag blir illamående av att se all röra på tygerna. Hur man kan vilja ha det på sig är en än större gåta för mig.
    Ha en bra dag!!
    Du får hälsa på nån gg så ska vi flåsa på gymmet FÖRST o sen smaska godsaker *L*
    jag menar, då har vi gjort oss förtjänta av det... :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lite rörigt är det. Säger till så fort jag har vägarna förbi,rätt vad det är *S* och tack!
      Kram

      Radera