onsdag 26 september 2012

O firandet fortsätter......

Fast lite envägs va. Där fick jag för min chokladkaka ensam i bilen. Rövarn tog ett bad med sitt skum som sällskap.
Aja bara det firas så.................Han knacka på väggen att jag skulle komma in men jag e lite tjurigt trött så det går absolut inte idag,att hoppa i nåt bad o få russinfingrar.
Romantiskt.....neeee.
Det kirrar vi en annan dag,det är det som är ett lyckligt förhållande,att ge o ta,att sitta ensam i ett bad övergiven o ändå vara glad.
Rätt vad det är så ses vi. Typ om 5 minuter i sängen.
Men mera senare.
Det händer så mycket o alla älskade barn kommer i helgen så han kan bada bäst han vill.
Jag tänker mest på mat jag ,vad vi ska äta i helgen med finbesök o så. Messar svägerskan om att träffas på Lördag,men där får man inget svar.
Gick på hundpromenad nyss o kikade in i hennes fönster......och fick svaret som jag misstänkte. Aloe Veraväskan var i full rullning. Hon säljer Aloe Vera.
Dessa härliga produkter som får mig frisk och att vara utan trasiga hälar. U go Anne-Lie!

Äta ska vi iallafall på Lördag!
Ska berätta det för henne på mess snart:)

Här är bilden på en Rövare som hittat hem



1 kommentar: