lördag 23 juni 2012

Jaha ja midsommar vare det ja

Vi käkade gott,drack gott,pratade gott och levde väl tycker jag allt.
Idag åkte vi till på utflykt till More Kastell,mycket intressant jag med min höjdrädsla.Det ligger mellan Virserum och Fågelfors(ni vet precis va?)
Det är en ravin som är 40 meter hög,700 meter lång och 20 meter bred. Som inlandsisen ordnade till på sin tid.
Vi klättrade ner (efter att ha läst varningskyltar) på trädrötter och  stenar och rullgrus.
Hunden hakade på såklart. Att gå upp igen var ingen lek,ni ska se mina lårmuskler!
Hur som helst så går livet vidare.
Hoppas jag ,för när vi kom hem hade vi sammankomst på våran altan med diverse flaskor av olika procentsats ja. Kul var det! Raj raj*


Bygma keps,vi tackar för det. Va? Om jag inte har tänder i sidorna? 
 Jag kämpade med att få fågeln i fokus men det blev fina stocken isället


 Ja denna fågel vet jag inte vad den heter men hittade den hemma,pannos lampos tror jag det är
GOD FORTSÄTTNING PÅ HELGEN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar