onsdag 27 juni 2012

Romantiskt bad *host*

I förrgår skrev jag ju att det 2-3 första åren tillsammans kan man i stort sett lukta eller se ut hur som helst och man är finast i vääääärlden iallafall för varandra då alltså! Förutom första 2 månaderna då man borstar tänderna 3 ggr om dagen och rakar kroppen 2 ggr om dagen och bajsar gör man inte på de 2 första månaderna heller.

Jag är redo att ta bort ett år genast.

Idag efter många veckor skulle vi bada i bubbelbadkaret tillsammans igen,wooooo va?
Sexigt. Smidigt.
Bubbel,skum,naket.....jiiiiiiiii?

Nja vi fyller ju halva (knappt)karet med vatten,knökar ner oss (blir fullt med vatten då)och bestämmer vem som drar ihop sina ben i första passet,för att efter en kvart i andra passet få byta och sträcka ut benen. Vi är ju inte direkt varken korta eller smala.
Tuttarna däremot blir snygga då jag sitter med armarna innanför mina uppdragna ben (aja typ ni fattar) och då pushar jag upp titsen :). Ja det var fint...ja tills det är dags för mig att sträcka på benen på pass två då liksom.....då försvinner de,tuttarna?

Men som sagt, vi har inte varit ihop längre än att vi själva tycker det här är hur smidigt och snyggt som helst.
TILLS NYSS.
Vi hade suttit 15 min,Rövarn slänger upp ena benet på karkanten ,hans fot hamnar en liten bit från min kind och....han tar fram stora fotfilen. Ni vet den som ser ut som en ostrivare och ......börjar... riva PÅ.SIN.FOT.VID.MIN.KIND.
Flagor av skinn från foten med "fingeravtrycken" kvar singlar ner i badvattnet.

Kan inte skriva mer....flagor av skinn.....Jag badar i skinnflagor från Rövarns fot. Bubblar i skinnflagor från Rövarns fot. Jag är förlovad med Rövarn. Eventuellt förlorad med Rövarn.

Jag tackar för mig och kliver upp.....Han ber om nagelklipparen,han får nagelklipparen,jag går ut från badrummet.


2 kommentarer:

  1. Nä huvva! Där försvann nyförälskelsen :)

    SvaraRadera
  2. JA man får samla sig några dagar och hoppas på det bästa :)

    SvaraRadera