fredag 15 juni 2012

Skolavslutning

Jag blandade ihop att Lillen slutar mellanstadiet med att han tog studenten. Hade börjat planera för hans flytt och höra vad han sökt för jobb eller om han fått jobb redan. Ett finfint extrarum skulle vi få över.
Så slog det mig att han bor ju hemma minst sex är till(?). Jösses. Sex år. Gud bevare mig + att högstadietiden är framför oss,tre hela år av högstadiet...
Bara att hålla i sig,man har väl själv gått på högstadiet.

Nähä nu ner och titta på Lillen och hans miniskola för barnrumpor för sista gången.
Sen är det jag som blir Lillen när man har noll koll i tonåren.

Ses senare hörrni!

4 kommentarer:

  1. Hihi, än så länge håller mina killar till på låg och mellanstadiet och lillen honom har vi på dagis :) kram Diana

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är ju så mysigt,kul med 3 barn,för mig blev det bara 2 :/ men de e ju rätt mysiga för det hehe. Kram

      Radera
  2. Så liten har blivit stor och ska börja på högstadiet, minns att det var en häftig tid.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja själv håller jag andan i 3 år nu :)

      Radera