lördag 9 juni 2012

När blir det vår eller?

Jag har köpt en kjol på HM häromdagen för 49.50.- och just den dagen hade de 10% rabatt på allt,så alltså kostade kjolen 45 .-. Wooo vilket klipp va?
Nästa dag hittade jag ett linne för 49.50,  utan 10% rabatt,så den kostade 49.50, linnet, som passar till kjolen,i min värld ialla fall!
Så nu säg mig....NÄR ska jag använda detta? NÄR är det väder för det? Utan att frysa ihjäl? Juni nu.
Har frågat norska vädersajten www.yr.no och de är tillförlitligast sägs det,men who knows.
Scary information med allt vatten som ska falla.
Kallt är det. Eller kallt o kallt...jag som Finska tycker väl inget är kallt egentligen. Men inte chansar jag  och går ut i min nya outfit i bara 13 grader för det.

Så säg mig .....när kan jag ta på mig kjolet?

*ormet kruper*




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar