måndag 18 juni 2012

Tele 2 havererade

Tydligen så havererade Tele 2 igår i hela landet (?). Igår kväll kom det tillbaka via tråden men inte trådlöst.
Vi startade om routern och det funkade en stund, imorse var det borta igen. Tele 2 har visserligen inget med min router att göra men fel blev det ju iom routern slogs ut.
NU är jag back on track igen.
Tänkte bara säga att det har varit en jättetrevlig kväll med grillbygge hos Rövarns syster med man.
Bilder finns på fejjan. Den blev riktigt personlig.
Min ajfån orkar inte lägga ut nu :) Eller om det är jag som inte orkar,minns inte nu.
Semester har jag med .Om man kan säga "semester" när jag tvättat,dammat,skurat och städat lillförrådet från 4.45 imorse?
Ajjaaa midsommar ....here we come!
Ja djävlar,sommaren e här va? Regn? Spelar roll,nej!
Men asså nu blev det stress,vad ska vi köpa,vad ska vi äta,vem har med sig vad?
Fram med block o penna bara imorgon.
Usch vad jag hatar att planera fast jag älskar o planera,men utan tidspress jue!

Hörs imorgon hörrni! Var rädda om er!

3 kommentarer:

  1. Regn spelar visst roll! Stor roll.... Verkligen SKITstor roll! Luras inte ;)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Regn spelar visst roll! Stor roll.... Verkligen SKITstor roll! Luras inte ;)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Vi sätter upp tältet uti fall att regnet kommer. Vi är samma gäng varje år och alla tar med sig samma mat varje gång.
    Kram

    SvaraRadera