fredag 8 juni 2012

Jösses snor ,alvedon, näsdukar och proffs

Hade ju en tid bokad sedan länge hos Frisörernas frisör på Regeringsgatan i Stockholm. Men blev sjuk.
Imorse tog jag alvedonbrus tillsammans med c-vitamin och ett djävlaranamma. Måste gå,bara måste,måste få bort skatboet NU eller aldrig.
Pust pust.
Efter att par timmars vakenhet så gick jag iväg med nässpray och Icas egna näsdukar i väskan.
Tuggummi köpte jag i pressbyrån mot andedräkten som luktar bacill.
En dricka med.
Sen drog jag med pendeln.

Och och och.......jag lever men snorar,sitter på tåget och snyter mig........blod i Icas egna näsdukar (basic),jösses.
Jag fortsätter iallafall.

Hur ofta får man gå till frisörernas frisör va?
Men så trevligt det blev. Nässprayen tog fart o alvedonen kickade in.
Så jag satt o var halvdålig men man fick en Latte medans man väntade,tänk en lantlolla som jag tänker pengar,det var värt bara det. En Latte i Stockholm kostar minst 60 spänn och när jag bytte till självaste klipparen fick jag ett glas rött. Ja VIN!

Vilka underbara människor,jag vill vara Syrian nu för min fina färgchefs skull,så snygg och så trevlig. Syrianer (drar alla över en kam) vet hur man ser snygg ut!
Jag fick massage medans färgen kickade in med.

Så här var det:
Fina fina färgchefen hon
Lite folie i ögat:



Räkmacka (ja ja vi tog vitt vin med) för tusentalskronor med mamma min:



Och älskling hemma med öppna armar och 2 fina vita framtänder:

HUR bra kan man ha det va?

2 kommentarer:

  1. Vet inte riktigt hur jag hamnade här...men tror det var via någon trädgårdsblogg. Jag är nämligen en smått perverterad man som googlar på trädgårdsbloggar när ingen ser, helst då på arbetstid!
    Där jag hamnar skriver jag alltid en rad så jag inte bara blir ett Ip-ummer i en statestik...för vem vill vara det, trevligare med lite "kött och blod" även fast det bara är i testform!
    Ha en fin helg!
    Mvh ifrån Oumberlige Peter!

    SvaraRadera
  2. Önskar dig detsamma,även om min trädgård består av gräs :) Arbetstid ska man använda sig av :..inte slöa på något annat såklart:)

    SvaraRadera