torsdag 14 juni 2012

Nästa steg hos sjuklingen

Nu är det väntans tider igen på prov.
Under tiden "fick" jag en nässpray som måste vara gjord av guld ( och kortison då sa de att den innehåller med) för priset var som det var. Halva lönen......ja det tål att tänkas på.
Är nässprayen dyr eller har jag låg lön.....mmmmm!

Jo men då va. Kortison. Kortison är väl sådant som många sväller av,går upp i vikt och så när de får sprutor eller tabletter mot framförallt olika smärtor? Va?

Tänkte väl det,så min redan stora näsa lär bli alltså liiiite större?

Skulle ba säga till,så ni vet,när det kommer något stort.
Det är bara min näsa och jag som går på kortison.

Ok? Bra!

Ooops den har redan börjat verka,sprayen. Spillt på hakan verkar jag ha gjort med. Aja vi ses hörni!


2 kommentarer:

  1. Jag tror du missade näsan det verkar ha hamnat längre ner !

    SvaraRadera