onsdag 27 juni 2012

Jobb jobb

Jaha ja nu är det jobb igen efter en minisemester. Halvångest men ok.
Har haft det lite långtråkigt på minisemestern iallafall de sista dagarna.
Så nu blir det friska tag i ....2 dagar,sen är det 3 dagars ledighet igen,höhö.

Få se om det blir en Norge-sväng i Juli på 4 dagar...planerara,earthgooglar vägar.....

Har sminkat mig för första ggn på över en vecka,ser bergis ut som jag ska åka och jobba som clown i Kungsträdgården på barntimmen,men serni,det ska jag inte. Blir spännande att se reaktionerna ute i världen (läs:Södertälje).
Nähä nu så. Blandade känslor på väg mot jobbet som dvärgarna.
Solen skiner och dags och tuta och köra.


2 kommentarer:

  1. Ni ska faktiskt ut i dag! Ditt lilla face, oh ja :)

    Skräm inte barnen!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. De såg lite förvånade ut barnen men om det var att vi inte setts på 3 veckor eller om det var bara jag frågade jag aldrig.

      Radera