fredag 29 juni 2012

Piercing is tha shit.

I like te´silar.
Idag slog jag till på ett hål i läppen,på underläppen i mitten. Tryck tryck med stora nålen medans grilltången höll läppen på plats och så var det gjort.
Jag har inte mer ont än om jag hade kanat ner för ett stup med ansiktet före.
Närå det är bara lite ömt,kan jämföra med typ när tandläkarbedövning släpper ni vet(?),inte för att man är bedövad men, den lite diffusa "smärtan".
Problemet jag har är att jag kommer bli så hungrig.....för undertänderna ,inte alla! daaah ,fastnade mellan innersidan av underläppen och plattan som håller piercingsmycket på plats när jag försökte äta. Inte jättebekvämt.
Men värre saker har ju hänt...eller?

Måste nog prata lite mindre med då de tenderar att haka fast även när munnen går för fort.
Vet flera som blir lite gladare då.
På jobbet fick jag lova att cp´a mig klart under helgen med att känna och trycka och göra konstiga miner.
Ni vet en del (läs:de flesta) som piercat bl.a tungan sitter och fibblar med tungan och dess piercing utanför munnen i tid och otid,inte snyggt.
Men jag har självkontroll folk´s so don´t worry.
Jag ska vända och vrida klart hela helgen på läkningssmycket. Jag kan vara stenansikte på måndag om det behövs.

Hey ho here we go
Titta så lite den syns när min läpp hänger:)
Den minen får jag göra när jag hälsar på gamla pappa på äldreboendet.
Men varför ser det ut som om min tand är lös?


Här är boven som tar mina tänder när jag käkar



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar